В случай, че си пропуснал, 2015 година беше бумът на live предаванията в интернет пространството. Meerkat беше една от първите стрийминг приложения, които завладя сърцата на потребителите. По-късно през годината след това се появи на сцената и Periscope, която беше придобита от социалната мрежа Twitter.

Със сигурност 2015 година беше годината на Periscope. С над 10 милиона потребители, стрийминг платформата зае първата позиция за най-добро приложение в App Store на Apple.

И тук идва въпросът, който може да си задаваш като мен: струва ли си да използваме Periscope в нашата social маркетинг стратегия?

Брандове като Ред Бул, Адидас, Маунтин Дю, Дженеръл Електрик и Спотифай използват и експериментират с Periscope. Включвайки и twitter те правят различни интересни неща, пускат нови продукти и рекламират сегашни именно чрез live стрийминг.

И да, със сигурност мога да кажа, че Periscope е платформа, която си струва усилията. Както казва моят идол в маркетинг сферата Гари Вайнерчук: “В днешно време всяка нова платформа си струва да се тества, защото щом има поне едно сваляне, значи има потенциал.”

Ако и ти си решил да се включиш в Periscope, трябва задължително да следваш тези пет маркетинг експерти, защото в момента те наистина “разбиват” платформата!

Pat Flynn

Пат Флин е предприемач и блогър, който е известен с приходите, които прави благодарение на своя блог и подкаст. В своя Periscope акаунт той споделя различни моменти “зад кадър” и други моменти от своя предприемачески живот. Към момента той има над милион последователи.

Kim Garst

Ким Гарст е авторка на “The Quick and Easy Guide to Branding Your Business and Creating Massive Sales with Pinterest”. Също така тя е основател и изпълнителен директор на Boom! Social. Ким е позната като “първата жена в Periscope”. Ако искаш да разбереш как да монетизираш своя акаунт там, Ким е точния човек. Разгледай акаунта й.

Gary Vaynerchuk

Гари е моят човек. Не един и два пъти съм го споменавал. Той е основател и изпълнителен директор на VaynerMedia, инвеститор, интернет звезда, най-продаван автор според Ню Йорк Таймс, и както се определя самият той: “роден предприемач”. Гари използва своя акаунт в Periscope, за да промотира своето собствено шоу – #AskGaryVee. Харесвам Гари, защото е един от хората, които изключително много обичат да дават стойност на хората около себе си, а феновете получават много стойност от него. Заслужава си да го следваш.

Katie Lance

Кати е сошъл медия стратег и работи над книгата “The Disney Way: 7 Lessons for Every Social Media Marketer”. В нейния акаунт можем да станем свидетели на различни съвети и стратегии, които тя дава за своята аудитория.

Ryan Bell

Раян е основател на Backlamp и дълги години работи за Periscope Community Summit още преди придобиването на компанията от Twitter. Феновете му го наричат “най-търсения човек в periscope“.

Ако искаш да научиш как да работиш и промотираш своята дейност чрез periscope, то задължително трябва да следваш тези личности.

Аптраил Халил – Marketking.bg

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *