В днешно време е доста странно за един бизнес да не бъде в някоя от социалните мрежи като Facebook, Twitter или Instagram. И все пак, ако има такива бизнеси, те трябват да знаят, че има много, което изпускат. Всъщност, нека отбележа, че повече от половината потребители на социалната мрежа Facebook следват бизнес страници на компаниите, които харесват, за да следят техните продукти и услуги. Същото може да се каже и за сайтовете Twitter и Pinterest.

Между 2014 и 2015 година има увеличение с над 198 процента на трафика получаван от социални медии за сайтовете занимаващи се с електронна търговия. За разлика от това, има малко потребители, които поръчват стоки и услуги директно през социалните мрежи. Нека да отбележа, че социалната търговия има бъдеще. Един от всеки пет човека споделя, че е отворен към подобна идея да купува директно от социални мрежи.

И така, преди напълно да изключиш този вариант за своя онлайн магазин, виж тази инфографика и си помисли добре за този интересен и нов вид търговия.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *